ציוד משרדי לשיפור סביבת העבודה

אנו זקוקים לציוד משרדי משך כל שעות היום בעבודה במשרד, בבית, בדרכים לפעמים. כלי כתיבה, יומנים, טושים, קלסרים, מדפים, שולחנות משרדיים וכיסאות משרדיים, ניירות הדפסה, מדפסות, סורקים, פקס ומכונת גריסה. הכול ציוד בסיסי שצריך בכל בית ולפחות בכל משרד. למרות שמדובר כאן על ציוד בסיסי – זו עדיין הוצאה של אלפי שקלים אחת לתקופה, או מאות שקלים בשנה גם במשרדים קטנים שמזמינים ציוד משרדי מתכלה באופן שוטף. רצוי שיהיה יותר ציוד במשרד מאשר פחות ציוד, לכן יש לדאוג גם למקום לאכסן את אותם עודפי ציוד משרדי. 

ציוד משרדי לכל עובד
ישנו ציוד שיכול להספיק לשניים – שלושה עובדים ולעתים אף לכל המשרד גם חד, לעומת זאת – ישנו ציוד שרצוי לייבא בכמויות. לכן, יש לעשות את החישוב הנכון, גם לפי תפקיד, לפי נפח החדר ויכולות החיבור לחשמל כדי להציב את הציוד המשרדי באופן מחושב. את החישוב רצוי לעשות לפי המחירים המפורסמים באתרי מכירות ציוד משרדי באינטרנט – ואולי אפילו לעשות השוואות מחיר בין סלי הקניות. 

מבצעי ציוד משרדי ברשת האינטרנט
חשוב לעקוב אחר מבצעים באינטרנט. תמיד ישנם כאלו, והחיסכון הוא אדיר. ככל שקונים בכמויות גדולות יותר – כך המחיר לרוב יורד. ניתן ואפילו רצוי לקנות קבוצות של מכשירי ציוד משרדי – רכישה באופן סיטונאי יכולה להפחית את המחיר ולחסוך מחירי הובלה כפולה. 

ציוד משרדי "ירוק"- ידידותי לסביבה
הירוק נכנס גם למשרד. המשמעות היא שצריכה להיות משמעת נייר – אפשר לרכוש נייר דק יותר או ממוחזר, ולאחר מכן אפילו למחזר אותו. אפילו את מיכלי הדיו ניתן למחזר שוב. במקום להשתמש באלפי פתקי ממו, אפשר לרכוש לוח מחיק עם טוש מחיק, ואת המדפסת – לקנות כשהיא מכילה שילוב של פונקציית סורק, פקס, מכונת צילום ומדפסת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכן מרכזי